Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor.

Intrebari frecvente

CUM VERIFIC DACA UN PRODUS ESTE ELIGIBIL DE RETUR ( DACA IL POT RETURNA)?

1.1. Returnarea produselor

1.1.1. Clientul Kisshop.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

- 7.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;

- 7.9.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;

- 7.9.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

- 7.9.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;

- 7.9.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.


1.1.2.Clientul se obliga sa notifice Kisshop.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: retur@kisshop.ro) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.


1.1.3. Clientului care a notificat Kisshop.ro conform art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Kisshop.ro considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.


1.1.4.Clientul Kisshop.ro nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

- 7.9.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.4.

- 7.9.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.9.1  are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art . 7.9.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

- 7.9.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.9.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

- 7.9.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c)  Kisshop.ro  isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea      produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie, articolele alimentare, produse de curatenie uz casnic  si/sau produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.


1.1.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile  calendaristice de la confirmarea returului.


1.1.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea/cantitatea nou comandata, conform 7.9.1.3, inlocuirea se va  face in conditiile si limitele unei comenzi normale.


1.1.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.9.1.3, iar Kisshop.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate


1.1.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.


1.1.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.9.1.1; 7.9.1.2; 7.9.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.9.1., situatie in care Kisshop.ro va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e),  conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Kisshop.ro.


1.1.10. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Articolele alimentare, produse cosmetice, produse de curatenie uz casnic  nu pot fi returnate, conform legii.


(1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.Ordonanta Guvernului  130/2000, Art. 12, litera a. Dispozitiile art. 3 - 4, ale art. 7 - 10 si ale art. 11:

NU SUNT MULTUMIT DE PRODUS. CUM IL RETURNEZ?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

CUM POT ANULA O COMANDA ACTIVA?

O comanda activa ce nu a fost deja inmanata reprezentantului de transport rapid, poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0720565260.

AM PRIMIT COLETUL DETERIORAT. CUM PROCEDEZ?

In prezenta reprezentatntului curierat rapid se intocmeste un proces verbal de constatare, in care se precizeaza cu exactitate daunele aduse coletului. si continutului acestuia. Un exemplar al procesului verbal trebuie sa ajunga in posesia dvs. Ulterior, va rugam sa ne inaintati o copie a acestui proces verbal pentru va putea trimite produsele de au suferit daune majore.

CUM POT MODIFICA DATELE DE CONTACT SI DE LIVRARE?

Datele de contact si livrare pot fi modificate direct de catre fiecare client. Tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau si apoi vei avea acces la toate datele completate initial cand a fost creat contul.

CUM POT STERGE CONTUL?

Pentru a dezactiva/sterge contul, clientul trebuie sa trimita prin mail o cerere la clienti@kissshop.ro specificand in subiect numele de utilizator.

CUM POT PRIMI PE E-MAIL NEWSLETTER-UL KISSHOP.RO?

Abonarea la newsletter-ul Kisshop.ro se face folosind formularul de abonare existent in subsolul site-ului.

CARE ESTE MODALITATEA DE PLATA?

Modalitati de plata

1. Plata prin numerar la livrarea la domiciliu. Puteti achita contravaloarea prin ramburs, in momentul livrarii produsului prin curier rapid.
2. Virament bancar, plata direct in contul  IBANRO20BREL0002000464580100, Libra Bank Baneasa. Transmitandu-se ulterior platii, prin mail, la adresa comenzi@kisshop.ro, dovada platii. Din momentul primirii confirmarii de plata se va lua in considerare livrarea comenzii.  In acest caz va ramane  ca la primirea comenzii sa achitati doar contravaloarea transportului firmei de curierat.
3. Plata prin numerar la ridicarea din Magazin.

CARE SUNT COSTURILE DE LIVRARE?

Tarife expeditie:
1. Bucuresti/National inclusiv Ilfov 17.00 lei pentru comenzi cu greutatea pana in 3 kg.
2. Pentru comenzile a caror greutate este mai mare de 3kg, fie ca sunt livrare in Bucuresti sau  National, se va  percepe  1.00 leu pe fiecare kg in plus.

POT ACHIZITIONA PRODUSELE SI FARA CA ACESTEA SA FIE LIVRATE?

Clientii care doresc sa ridice personal produsele din Magazinul KisShop Pantelimon (Sos. Pantelimon 117, bloc 206, parter, sector 2, Bucuresti) sau  pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate pe site. Dupa plasarea comenzii, un agent Kisshop.ro o sa va contacteze pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la Magazin in vederea achizitionarii produselor.