Intrebari frecvente
- Intrebari despre produse si comenzi:
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, te rugăm să folosesti modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduce denumirea produsului căutat, iar dacă acesta se regăsește pe site, ti se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite. La Rubrica Opțiuni pentru livrare, ai la dispoziție două variante: Folosește aceeași adresă și pentru livrarea comenzii sau Completează o nouă adresă pentru livrare.
Cum cumpăr și când mi se livrează comanda?
Pentru a plasa comenzi pe kisshop.ro este necesar să creezi un cont de utilizator. Poate fi creat ușor atât înainte cât și după ce au fost adăugate produse în Coșul de cumpărături.
Pe site-ul nostru există și o pagină specială ce răspunde detaliat la această întrebare:Cum cumpar.
Dacă ai nelămuriri în legătură cu orice comandă, trmite intrebari pe email sesizari@kisshop.ro non-stop sau la numerele de telefon: 0763801301, de luni până vineri de la 10.00-17.00.
Mai mult, toate detaliile despre modalitățile de plată sunt prezentate aici: Metode de plată.
Pe site-ul nostru există un singurmarcaj legat de disponibilitatea produselor, iar în pagina fiecărui produs il vei vedea imediat sub titlu și preț:
1. Disponibil în stoc
Expedierea comenzilor din se va face după cum urmează:
- Pentru comenzile care conțin produse disponibile în stoc, expedierea se face în aceeași zi, dacă comanda a fost plasată până la ora 15.00, iar pentru comenzile plasate după ora 15.00 în următoarea zi lucrătoare.
Odată ce comanda a fost preluata de catre serviciul curierat, termenul de livrare va fi:
- maxim 72 de ore
- tariful aplicat comenzilor nu cuprinde livreaza sambata si duminica
*termenele de livrare se raportează strict la zilele lucrătoare, fără zilele libere legale sau cele nelucrătoare.
Tarifele practicate pentru transport le găsesti detaliat în pagina special creată și anume: Livrare
Cum beneficiez de un cupon de reducere pentru comanda mea?
Obișnuim să oferim cupoane de reducere pentru comenzile plasate în magazinul nostru. Acestea vor fi mereu semnalizate în momentul navigării pe site-ul kisshop.ro. Trebuie doar să urmezi instrucțiunile afișate pentru a beneficia de o reducere sau de o ofertă.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, kisshop.ro onorează comenzi persoanelor juridice. La crearea contului de client vă rugăm să alegi la "Tip Cont’’ – Persoană juridică. Odată aleasă această opțiune vi se vor solicita datele fiscale ale firmei, iar facturile generate în urma comenzilor făcute din acest cont vor avea la rubrica Cumpărător datele companiei dumneavoastră.
Cum pot returna produsele?
Toate informațiile și condițiile pentru returnarea produselor sunt disponibile pentru dumneavoastră aici: Returnarea produselor.
- ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu iti mai amintesti parola contului tau, te rugăm să folosiți opțiunea “Recupereaza-ti parola uitata”, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul dumneavoastră de client, vă rugăm să vă autentificati în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături în magazinul nostru online, este necesar să creezi un cont de utilizator. Acesta poate fi creat atât înainte cât și după ce ai adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături (conținutul coșului va rămâne neschimbat).
Pot modifica o comandă plasată?
În cazul în care doresti să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi telefonic sau folosind formularul de contact de pe site, în cel mai scurt timp posibil astfel încât comanda ta să nu fie deja procesată/expediată. Te rugăm să precizezi și ID-ul comenzii, pe care îl poti regăsi în secțiunea Istoric comenzi.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Sigur că da, poti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
- ÎNTREBĂRI GENERALE
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc sau nu este listat în magazin. Cum procedez?
In cazul în care doresti un produs ce nu este încă listat în magazinul nostru, vom încerca să ti-l oferim, în situația în care acesta corespunde cu politica companiei noastre.